MadeinKlaipeda.lt
Home » Muzikos festivaliai išmanėja: „Karklė 2019“ bendradarbiaus su „MoQ“
Renginiai

Muzikos festivaliai išmanėja: „Karklė 2019“ bendradarbiaus su „MoQ“

Jūra alsuojantis festivalis „Karklė 2019“ tampa pirmuoju Lietuvoje renginiu, į kurį bilietus galima įsigyti ir per pirkiniams telefonu skirtą programėlę „MoQ“. Startuolio atstovams išbandant naują bilietų pirkimo būdą, įsigyti bilietą į „Karklę 2019“ su programėle užtruko maždaug …. 3 sekundes.

„Simboliška, kad trijų didžiausių mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė suvienija jėgas su vienu didžiausių muzikos festivaliu Lietuvoje ir verčia naują puslapį Lietuvos el. prekybos ir festivalių istorijoje. Tai pirmas kartas Lietuvoje, kai piniginė telefone atstoja ir festivalio lauko reklamos stendą, ir atsiskaitymo terminalą. Įprasmindami bendradarbiavimą su „Karkle 2019“, nutarėme festivalio lankytojams, perkantiems bilietus programėlės aplinkoje, sugrąžinti 15 Eur į sąskaitą „MoQ“ už įsigytą bilietą trims festivalio dienoms su nakvynėmis. Ateityje programėlės naudotojams atversime duris programėlės aplinkoje įsigyti ir daugiau prekių ir paslaugų”, – sako Monika Rimkūnaitė-Bložė, „MoQ“ vadovė.

Tai pirmas kartas, kai trijų mobiliojo ryšio bendrovių – „Bitė Lietuva“, „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ – plėtojamos programėlės aplinkoje atsiranda galimybė įsigyti bilietus į renginius. Į rugpjūčio 16-18 dienomis vyksiančią muzikos fiestą „MoQ“ pasiūlys įsigyti ribotą skaičių bilietų – 1 000. Vienas pirkėjas galės įsigyti du bilietus, už kuriuos programėlės kūrėjai pirkėjui grąžins dalį išleistos sumos.

„Festivalio tikslas, kad kiekvienas apsilankęs išsivežtų tik geriausius atsiminimus. Į tai įeina ne tik pasaulinių atlikėjų pasirodymai, palapinių miestelis kone ant jūros kranto ar įspūdingos pramogos. Mūsų auditorijai svarbu ir inovatyvumas, tad galimybė bilietus įsigyti vienu ekrano paspaudimu yra savotiška dovana siekiantiems būti technologinio progreso priekyje,“ – sako „Karklė 2019“ rinkodaros vadovė Erika Latvaitytė.

„MoQ“ vadovė teigia, kad sprendimas programėlės aplinkoje pardavinėti bilietus žymi programėlės transformaciją nuo atsiskaitymo įrankio iki to, ką įmonė kodiniu pavadinimu vadina marketplace – tai tarsi reklamos stendas ir atsiskaitymo terminalas „du viename“.

„Mūsų sprendimas eliminuoja tarpinius pirkėjo žingsnius nuo reklamos pamatymo iki apmokėjimo momento ir tokiu būdu didina reklamos konversiją. Pamatę aktualų pasiūlymą pirkėjai gali per kelias sekundes jį įsigyti be papildomos registracijos ar prisijungimo per banką. Neabejojame, kad tarp 80 tūkst. mobiliosios piniginės naudotojų atsiras nemažai būsimų festivalio „Karklė 2019“ lankytojų“, – sako M. Rimkūnaitė-Bložė.

Geros muzikos festivalyje „Karklė 2019″ šiemet išvysime britų superžvaigždę Jess Glynne, lyriškąjį „Daddy Was A Milkman“, taip pat prisijungia tikras geriausių lietuviškų atlikėjų arsenalas. „Karklė 2019“sąrašą papildė „G&G Sindikatas“, Monique, Vidas Bareikis, „8 Kambarys“ ir Niko Barisas ir kiti.

„MoQ“ yra tarsi piniginė telefone, paaiškina jos kūrėjai. Mokėjimus su programėle priima parduotuvės „Rimi“, degalinių tinklas „Viada“, kavos išsinešti tinklai kavinės, picerijos, knygynai, sporto klubai, mobiliojo ryšio operatoriai ir kitos vietos – iš viso beveik 1500 fizinių atsiskaitymo vietų ir per 95% lietuviškų interneto parduotuvių bei savitarnos svetainių.

Parengta pagal pranešimą spaudai

Panašūs pranešimai

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika