Transportas

Naktiniai keltų reisai išliks bei pristatytas trumpasis klientų aptarnavimo numeris

„Smiltynės perkėla“ informuoja, kad toliau tęs naktinius reisus iš ir į Smiltynę, taip pat pradėjo veikti trumpasis klientų aptarnavimo telefono numeris.

Naktiniai reisai sulaukė didelio populiarumo

„Smiltynės perkėla“ jau nuo praėjusių metų gruoždžio Naujojoje perkėloje vykdo itin pasiteisinusius naktinius reisus. Skaičiuojama, kad nuo gruodžio 1-osios iki šių metų kovo mėnesio pabaigos, naktiniais reisais perkelta beveik keturi tūkstančiai automobilių: 2115 automobilių iš Klaipėdos į Smiltynę ir 1879 automobiliai iš Smiltynės į Klaipėdą.

„Iš Smiltynės naktiniais reisais statistiškai daugiausiai keleivių keliasi pirmą valandą dvidešimt minučių, o į Smiltynę – penktą valandą ryto. Didžiausias naktinių reisų populiarumas užfiksuotas sausio mėnesį“, – rašoma „Smiltynės perkėlos“ pranešime.

Pristatytas trumpasis klientų aptarnavimo numeris

Balandžio pradžioje pradėjo veikti trumpasis klientų aptarnavimo telefono numeris 1870. Bendrovės pranešime spaudai teigiama, kad nuo šiol informacija yra lengvai pasiekiama, tad klientams nebereikia ieškoti atskirų „Smiltynės perkėlos“ skyrių ar darbuotojų kontaktų bei bandyti įsiminti daug skaičių turinčius telefonų numerius.

Paskambinę trumpuoju numeriu, klientai gali gauti bendrąją informaciją apie keltų grafikus, bilietų ir nuomos kainas, mokėjimus, leidimų išdavimus, sutartis; taip pat palikti atsiliepimą apie bendrovės darbą ir, esant poreikiui, susisiekti su Lietuvos jūrų muziejumi ir delfinariumu.

Informacija suteikiama ir klientams, bendraujantiems anglų kalba.

„Žingsnis po žingsnio einame į priekį, įgyvendinimo laukia dar ne viena idėja. „Smiltynės perkėlos“ tikslas – būti socialiai atsakinga, į klientą orientuota ir efektyvia bendrove“, – sakė Pardavimų ir klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Inga Valutienė.

Parengta pagal „Smiltynės perkėlos“ informaciją

Žymos
Back to top button
Close
Close