Transportas

„Smiltynės perkėlos“ naujasis terminalas: nuo modernių laukimo salių iki laivų remonto dirbtuvių

„Smiltynės perkėla“ žengia žingsnį link Naujosios perkėlos keleivių stoties statybų – išduotas leidimas statyti. 

Dabartinis Naujosios perkėlos pastatas statytas dar 1982-iais – jis baigia skaičiuoti jau ketvirtą dešimtmetį. Todėl natūralu, kad statinys ne tik pasenęs morališkai, bet jau ir nebeatitinka šiandienos poreikių. 

Studijos „Altitudės“ architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys Naujosios perkėlos terminalą Klaipėdos Nemuno g. 8 suprojektavo AB „Smiltynės perkėla“ užsakymu. Jų idėja laimėjo prieš kelerius metus surengtą architektūros idėjų konkursą.

Suplanuoto pastato paskirtis – administracija, keleivių stotis, keltų aptarnavimas. Tai 3 aukštų ir dviejų korpusų 2.441 m² ploto statinys.

Pasak „Smiltynės perkėlos” vadovo Mindaugo Čiako, techninį projektą su leidimu statybai gavome,  dar apie pusmetį gali užtrukti rangovo parinkimo konkursas. Tad naujas pastatas, ko gero, gali būti atidarytas po dviejų metų. Pastato ir teritorijos sutvarkymui planuojama skirti iki 14 milijonų eurų. Esamas pastatas yra avarinės būklės, tad labai džiaugiamės, kad naujas pastatas bus modernus, patogus bei naudingas klientams ir darbuotojams.

Terminale įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Žymos
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Back to top button
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Close
Close